Thursday 8 March 2012

good job Mina! keep it up!

semalam dapat paper add math, chemistry, english and mathematic modern. and here the marks i managed to get.


add math- 37%
chemistry-53%
english-60% ?????!
math-73%


so far semua pass tapi what's wrong with my english? entahlah, kawan2 semua hebat hebat belaka sampai ramai dapat A. ok cemburu :(


add math meningkat daripada tahun lepas. yeay! sama juga dengan math. yeay again! yang aku tak percaya sekarang chemistry aku naik gile! seriously, tahun lepas aku pernah lulus chemistry sekali je tu pun cukup cukup makan. aku rasa syukur sangat sangat sebab markah ni menaikkan semangat aku! hehe


so, aku harap next punya ujian, aku akan berusaha dengan lebih gigih sebab aku kecewa dengan markah english aku. and also soalan biology yang aku banyak tak dapat jawab! peace!



muka tak bersalah dapat chemist 53% :)

No comments:

Post a Comment